|
Navnet på en sang |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HuskyWalker ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2017 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2017 kl. 18:44 |
Hej Mine forældre valgte at opkalde mig efter en sang dengang jeg skulle døbes. Problemet er, at de ikke kan huske hvilken sang det og jeg kunne godt tænke mig at høre. Forhåbentligt vil en herinde være i stand til at hjælpe mig. Navnet Cindie skulle gerne indgå i sangen Sangen er fra før december 1990. Og det handler hvis nok om en fars pige. Forhåbentligt kan jeg finde ud af, hvorfor mine forældre valgte et navn, der skiller sig sådan ud fra mine søskendes. På forhånd tak.
|
|
‘Everyone is going to hurt you. You just got to find the ones worth suffering for.’ - Bob Marley
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke meget at gå efter.
Dansk eller engelsk ? Hvilken slags sang ? Vise, ballade eller ? |
|
![]() |
|
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Måske kan dette link hjælpe dig. http://www.girlsnamesongs.com/girlsnamessongs.htm
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Indlæg slettet. Redigeret af JeTex - 09-Januar-2017 kl. 21:38 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Cyndi Lauper - Girls just want to have fun.
Sangerinden hedder Cindie (Cyndi) og den handler om fars pige ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |