|
Hvilken app fra nas til chromecast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2019 kl. 22:53 |
Hej Alle Har et setup med en nas og kunne godt tænke mig en app, der kan afspille fra min synology og så videre til en chromecast. Tænker noget i stil med infuse til Apple. Nogen der har et bud istedet for at jeg prøver at installere fra en ende af indtil jeg finder et der kan Jt
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med synologys egne apps ?
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Havde slet ikke tænkt på Ds video, efter jeg havde søgt på google og læst at det ikke understøttede chromecast mere. Har lige afprøvet det og det ser ud til at virke. Tak for rådet Mvh Johnny
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ellers er der også Subsonic, hvis du finder DS video for mangelfuld. Subsonic opdateres stadig modsat DS.
Bruger det selv på min Windows server, men det virker også på netop Synology NAS. Det er klart den bedste jeg har brugt til det, og der findes et utal af apps til at styre det. Gælder både til Android, iOS (begge både telefon og tablet format), selv til Windows Phone, skulle man være så eksotisk. Og så er der også programmer til både Windows og OS X. Så det virker på tværs af alle platforme som man kender det fra fx Sonos. Og så er det klart det kønneste, hvis du spørger mig :) |
|
![]() |
|
Har kæmpet en del med subsonic siden du skrev og kan simpelthen ikke få den til at logge på min synology, skriver at enten password eller brugernavn er forkert, til trods for at jeg kan logge ind på den andre steder fra med samme login og brugernavn. Er helt blank på hvad der kan være galt, så lige nu er det ds video der bliver brugt
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |