recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken brugt 34" IPS PC-skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken brugt 34" IPS PC-skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
malke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juni-2007
Sted: Solrød Str., DK
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér malke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken brugt 34" IPS PC-skærm
    Sendt: 13 timer 15 minutter siden kl. 10:38
Hej,

Jeg er på udkig efter en 34" buet IPS skærm til at arbejde hjemmefra.

Jeg har set på lidt forskellige Dell Ultrasharp skærme, men jeg har svært ved at vurdere hvilke forskelle der reelt er på de forskellige modeller fx U3417, U3419, U3421, U3423 og U3425.

Jeg har fundet disse på DBA:
Jeg tænker at U3421 er den "bedste" af disse, da den er nyeste model - men jeg ved ikke om der er stor forskel på U3421 ifht. fx. U3419. Det skal siges at jeg bor på Sjælland, så det er måske lidt omsonst at skulle tage helt til Aalborg for en brugt skærm, hvis der ikke er den store forskel LOL

Mine krav er:
  • 34" buet IPS
  • USB-C bruges som docking til Laptop

Vi bruger selv Lenovo ThinkVision P34W-20 - og det kunne også være en mulighed, jeg synes dog designet er lidt klunket.

Det er også en P3421W som jeg forstår er "under" U3421W:

Hvad har I af input/bud til mig? Smile

Redigeret af malke - 13 timer 9 minutter siden kl. 10:44
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 47 minutter siden kl. 15:06
Du kan sammenligne de mere præcise specs på DisplaySpecifications.com

Redigeret af longjohn2 - 8 timer 45 minutter siden kl. 15:08
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu