|
No Time To CDON ? |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | ||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ville være rart. Ville du få besked, når de har taget sig sammen? Har du fået noget rabat på købet? Hvis du lægger mærke til, når de kommer på, giver du så lige et hyl? Jeg har jo annulleret den, så kan ikke lige se det, når det sker.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
rapsacdk
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 633 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
aftalte bare jeg selv ville holde øje og nej, ingen rabat- men spurgte så heller ikke
Skal nok skrive hvis jeg selv bliver obs på nyt👍😊
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan du ikke tjekke om der er kommet Dansk tekst på? Har lige været i iTunes, og der står at der skulle være på. Det stod der ikke før.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå, men jeg købte den lige, for 3 gang. Og nu er der kommet Dansk tekst på. Langt om længe.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
rapsacdk
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 633 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
kan også bekræfte der er DK tekster på min udgave købt på den engelske iTunes😊
|
||
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |