|
Good Morning Vietnam! |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jo. Det der står i min reol ejer jeg (altså sammen med konen!)
Jeg ejer stadig den film jeg har købt på en skive - uanset om jeg har udstyr til at afspille den eller ej. Jeg (undskyld - vi) ejer også de 25 LP plader der står på garageloftet, selvom der i huset ingen pladespiller er at finde. Klaus
|
|||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Klart, hvis han f.eks. har stjålet den......
|
|||||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(1)
|
||||
Det er fedt at have film man ejer stående i reolen,så man kan kigge PÅ dem. Feks laserdisc og VHS . .
Omvendt er det også ret fedt at eje digitale film på feks Itunes,som man rent faktisk kan SE . .
|
|||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Debat på meget højt niveau ....
|
|||||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det må man S' Gu' sige!!! Nåh... Findes skiven ikke med dansk undertekst nogen steder, så må Munch vel kunne finde den et eller andet sted, med fx svensk undertekster... Svensk ER faktisk ikke SÅ slemt igen. En gang, da jeg kunne tage svensk TV når der var medvind på sendevejene, da så jeg en hel film, og brugte bare den svenske undertekst. Da filmen var overstået, og der var noget mere, jeg gerne ville se, så fortsatte jeg blot med læse de svenske undertekster... En halv time inde i programmet opdagede jeg, at det altså var en DANSK udsendelse, de havde gang i!!! I må videre, i teksten.........
Redigeret af mnielsen - 15-November-2021 kl. 07:42 |
|||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Filmen er import udgave og har kun engelske undertekster.
|
|||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hvis du har Beatles Let it Be på Laserdisc så giver jeg gerne 1000 kr. for den. Så kom ikke og sige at alle gamle medier er værdiløse. Og Ja! jeg har ikke nogen laserdisc afspiller ;-)
|
|||||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|||||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Desværre . Men korrekt,at den har en høj værdi blandt samlere - tilsyneladende uanset afspilningsmulighed. . Sådan tror jeg nu næppe det ender ud med bluray udgaven af "Good Morning Vietnam” . Men man skal aldrig sige aldrig - foreløbigt er den jo åbenbart allerede svær at få i hænde med DK undertekster . .
Redigeret af Lennon - 15-November-2021 kl. 23:12 |
|||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |