|
Star Wars hele serien i 4k samlerobjekt |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | ||
thxtex
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Efter at have gravet lidt mere i det, så har jeg fundet frem til flg. Det er ikke sikkert at det er helt korrekt. Det er bare det jeg har kunne vurdere ud fra diverse links.
Nordisk udgave fra CDON: Engelsk omslag, DK tekst på UHD, DK tekst på BD, Ukendt på Bonus disc. UK udgave fra Amazon: Engelsk omslag, DK tekst på UHD, Ikke DK tekst på BD, Ikke DK tekst på Bonus. US udgave er identisk med den Engelske. Tyske udgave fra Amazon: Tysk omslag, DK tekst på UHD, DK Tekst på BD, Ikke DK tekst på Bonus. Polsk udgave: Man får den tyske :-) Hollandsk udgave: Man får den tyske :-) Fransk udgave: Fransk omslag, DK tekst på UHD, DK Tekst på BD, Ikke DK tekst på Bonus. Jeg kunne måske tro at Bonus discene kun findes i en global udgave. Link til UK bagside. Link med tysk bagside. (Polsk forhandler) Link til US bagside
Redigeret af thxtex - 11-Juli-2020 kl. 10:34 |
||
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det bliver spændende at se hvordan 4k80 kommer til at se ud når de engang er færdige. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ifølge linkene fra thxtex herover er der ikke danske undertekster på UK-udgaven af The Rise of Skywalker
Redigeret af jake51 - 12-Juli-2020 kl. 08:35 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja den glæder jeg mig også til, det er min favorit af de 3 film
|
||
Long John89
Junior bruger Oprettet: 21-November-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nogen der har forsøgt sig med den engelske eller tyske udgave og kan bekræfte at det er med DK tekst-...?
|
||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |