|
Wonder Woman 1984 HBO Nordic 26/3 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den første var virkelig god. Den her er virkelig dårlig.
Dårlig historie og - hvilket er virkelig underligt - dårlig CGI..
Redigeret af Deschain - 13-Marts-2021 kl. 08:56 |
||
![]() |
||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
|
den glæder jeg mig virkeligt til ikke at se.
Den første var så jammerligt ligegyldig. Jeg kan ikke engang huske handlingen i den længere, så meget fangede den mig. Og den her skulle være endnu dårligere
![]() |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
|
Løsningen er genial og enkel
Lad være med at se den
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
|
...som jeg skrev.
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Det udtryk kan man jo bruge om stort set alle de åndsvage superhente film, DC som Marvel
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
|
Interessant... har aldrig hørt om "superhente-film"
![]() Se indlægget herover
Redigeret af jake51 - 13-Marts-2021 kl. 15:32 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
|
1984 hmmm, er det mon den med Lynda Carter som Wonder Woman? ![]() Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
|
Ja, hun er faktisk med i den
![]() |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Superhente er det nye orange Det gælder jo om at være med på bleated
![]() |
||
![]() |
||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
|
Spoiler alert
![]() ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |