|
Zack Snyder´s Justice League på HBO |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
To be announced.
|
||
Zombie1343
Junior bruger Oprettet: 07-Marts-2017 Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bong Joon Hos Parasite findes også i en sort/hvid udgave, eller Park Chan-wooks mesterlige Lady Vengeances udgave Fade To Black, der, som titlen antyder, starter i farver, for så graduelt at skifte til sort/hvid.
|
||
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor sjovt! Nolas film plejer at fange mig så godt, at jeg bagefter er blevet nødt til at spole tilbage og se, hvor den skiftede fra det ene format til det andet.
|
||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan også lide det. Det er sikkert ikke så fedt hvis man bruger projektor. 😃 Venter til den kommer på disk. Kan ikke rigtigt med HBO- Ns streaming kvalitet.
Redigeret af Pede8000 - 21-Marts-2021 kl. 05:06 |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan når hele filmen er i slow motion? Læste en anmelder troede hans netforbindelse var i stykker fordi det hele gik så langsomt. Mange anbefaler også at se den i dobbelt speed. |
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er smag og behag jo meget forskelligt, har ikke selv set omtalte film og gør det heller ikke før den kan fået i ordenlig kvalitet, enten BD eller UHD Men for at vende tilbage om smag, så er der jo også nogle der sidder og savler over MARVEL universet, og dertil må jeg da sige at det fatter jeg sq ikke, de falder overhovedet ikke i min smag Jeg er generalt ikke til det superhelte fis, foruden Nolan's Batman triologi og så de første 2 Superman film, men det er nu mere Cristopher Reeve's klumpede fortolkning af Clark Kent samt Gene Hackman's udgave af Lex Luthor jeg finder facinerende i disse 2 film
|
||
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 651 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Puha den var hård at komme igennem. Hvorfor skal der være så meget slow motion!
Den kommer jeg aldrig til at se igen.
|
||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den blev ærlig talt ikke bedre i Zack Snyders version, billedformatet og længden gjorde den kun dårligere. Sorry Zack, men det var lidt for prætentiøst, superhelte film skal ikke forsøges laves om til "kunst" - de skal bare underholde.
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skal indrømme at Justice League fra 2017 var elendig og langtrukken selvom den kun varer 2 timer. Så det var med meget lave forventninger at jeg startede den nye version, som tager 4 timer.
Men efter min mening er de to film som nat og dag. Jeg kunne huske at have set scenerne før, men nu virkede de interessante og jeg var godt underholdt. Mærkeligt at jeg ikke på noget tidspunkt synes at den virkede langtrukken. Det kræver dog et ordenligt lærred at se den på med 4:3 formatet. Prøvede efterfølgende på et 50 tommer tv og det var ren elendighed... Nu har jeg streaming adgang til den på HBO, men hvis man kigger i de rigtige afkroge på nettet, så findes den i UHD.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |