|
Pakke fra zavvi.de sendt fra England? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2021 kl. 11:57 |
Jeg har købt fra zavvi.de før uden problemer
Jeg tænker: Tysk webshop betyder nul ekstra moms/gebyr Men nu er en pakke fra zavvi.de blevet snuppet i tolden, da den er sendt fra England ![]() Nægter selvfølgelig at betale 225 kroner ekstra og har sendt pakken retur Hvordan i hede hule h#lvede undgår man så de forbandede gebyrer? Og hvordan kan man gennemskue, at en pakke fra en tysk webshop sendes fra England?
Redigeret af jake51 - 15-December-2021 kl. 11:57 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kontakt dem - de skriver jo : https://www.zavvi.de/articles/international-delivery.list
BREXIT UPDATEZavvi kann bestätigen, dass Ihr Einkaufserlebnis nicht beeinträchtigt wird und Sie weiterhin wie gewohnt Bestellungen aufgeben können. Für alle Produkte, die an Adressen in der EU versandt werden, werden Steuern und Zölle in Ihrem Namen mit unserem Kurierdienst abgerechnet, sodass Ihnen keine Kosten entstehen sollten. Falls Ihnen trotzdem Kosten angerechnet werden, können Sie sich diese über unsere Kundenservice zurückgeholen |
|
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det kan være svært/umuligt at finde ud af, for nogle måneder siden købte jeg en vare på en Dansk Webside, den blev så sendt fra UK via Holland og hertil.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
For 3-4 år siden var jeg udsat for nøjagtig det samme med en forsendelse fra Amazon.de. Jeg betalte og mailede kvitteringen til Amazon.de efter en kort korrespondance. Amazon.de refunderede mig herefter beløbet. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Jeg købte fra Amazon.de, den kom fra Polen.
Ikke noget problem da begge er i det indre marked. Tror nogle firmaerer lige skal finde ud at England er den at det ydre marked |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
![]() Scroll helt i bund og klik på Zavvi Germany: hvor du kan se de har "butik" i mange lande. AGB i den anden skærmside: "(i) The Hut.com Limited (handelt als Zavvi.de) mit dem eingetragenen Firmensitz: 5th Floor, Voyager House, Chicago Avenue, Manchester Airport M90 3DQ" Bemærk oplysning i indsatte billede: THG 2021 © The Hut.com Ltd. som egentlig sladrer om hjemsted.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Chromax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Status: Offline Point: 93 |
Har du prøvet at kontakte deres kundeservice? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |