|
panasonic optager 4k |
Besvar |
Forfatter | |
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Januar-2022 kl. 17:03 |
jeg har flg optager fra panasonic DMR-BCT76ENK
spørgsmålet er kan denne afspille 4k plader, jeg ved den tager bluray, jeg har ingen skiver til og teste med
Redigeret af jetdirect - 14-Januar-2022 kl. 17:05 |
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det tror jeg ikke, at du skal regne med. Der står intet UHD i forbindelse med Bluray, og jeg kan kun se, at den kan vise 4k indhold fra netværket (MP4) - det er endda for mig uklart om den kan vise 4k broadcast....
|
|
miri
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
ok
Så det er kun opskalering fra fhd til uhd den kan lave. hvis jeg anskaffer en panasonic uhd afspiller bliver der så nogen problemer med fjernbetjeningen da den er ens med optagerens
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan med 99.999% sikkerhed indstille remote/player til UNIT1 eller UNIT2 så de er uafhængige...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |