|
Nyt EL-selskab |
Besvar |
Forfatter | |
Guld medlem
Bruger Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Januar-2025 kl. 08:12 |
Nogen der kan anbefale et ærligt selskab der har
Måned bagud betaling af faktisk forbrug uden ekstra gebyr via mobilpay?
|
|
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1421 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke med Mobile Pay, men EWII har månedlig afregning, efter faktisk forbrug.
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8619 |
Funktioner
Tak(0)
|
Andel har både månedlig afregning og betaling via MobilePay.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4778 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har de ikke allesammen lovpligtig afregning efter måler? Mener det rod med forudbetaling er afskaffet.
Se billigste leverandør på din bopæl her: |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 335 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej aconto lever i bedste velgående. Vindstød bruger den afrengingsform. Jeg vil ikke anbefale dem.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
affer
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 347 |
Funktioner
Tak(0)
|
[/QUOTE] Nej aconto lever i bedste velgående. Vindstød bruger den afrengingsform. Jeg vil ikke anbefale dem. [/QUOTE]
Vindstød har også bagudbetaling med mobilepay månedligt på nogle af deres produkter. ;-) så dem vil jeg anbefale 👍🏻 |
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
affer
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 347 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg vil anbefale at kigge på stromligning.dk, der kan du vælge forbrugsafregnet til, og se hvad der er af muligheder der falder i din smag.
Jeg bruger selv vindstød med bagudbetaling månedligt med mobilepay, jeg har ikke fundet noget der er billigere end dem, med mindre det er et introtilbud. ved vindstøds bagudbetalte produkt er der ikke noget du skal forny 👍🏻 Redigeret af affer - 4 timer 27 minutter siden kl. 19:53 |
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er noget fra Tænk: https://taenk.dk/test/elselskaber/billigste-elselskab
Cirka halvvejs nede på siden er der en fold-ud liste over dem, der IKKE kan anbefales.
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du ved hvad du laver og er i stand til at holde dem i ørerne efter det første år ved selv at være aktiv (enten via internt abonnemensskifte eller via elforbundets aftale), så er vindstød et af de billigste muligheder. Bare vær OBS på at det er et af de selskaber der er på Tænk's liste over selskaber med shady kundestrategier som handler om at den billige løsning "Dansk vind" normalt skiftes til den dyre løsning "timeEl" efter det første abonnementsår som en del af den aftale man indgår. Så man KAN altså få og bevare billige abonnementer, bare man som forbruger er vågen og sørger for at holde dem i ørerne.
|
|
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |