recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR TV app på ATV 4K optager meget lagerplads
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR TV app på ATV 4K optager meget lagerplads

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 4048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 timer 51 minutter siden kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af Erik K Erik K skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Har andre oplevet at skulle gentage log in regelmæssigt? Jeg troede det var nok med én gang. Men nej jeg kunne ikke få lov til at se on demand materiale uden at lave et nyt login vha tlf 

Ja, det har jeg også oplevet et par gange indenfor de sidste 3 dage.

Det er noget bøvl, at man skal bruge en tlf/tablet/PC for igen at kunne logge ind.

Krav om Login burde slet ikke være tilladt for DR, som alle betaler til over skatten.

ah come on. Selfølgelig må der være login. Alle kan lave et login til det "gratis"
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4782
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 14 minutter siden kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Erik K Erik K skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Har andre oplevet at skulle gentage log in regelmæssigt? Jeg troede det var nok med én gang. Men nej jeg kunne ikke få lov til at se on demand materiale uden at lave et nyt login vha tlf 

Ja, det har jeg også oplevet et par gange indenfor de sidste 3 dage.

Det er noget bøvl, at man skal bruge en tlf/tablet/PC for igen at kunne logge ind.

Krav om Login burde slet ikke være tilladt for DR, som alle betaler til over skatten.

ah come on. Selfølgelig må der være login. Alle kan lave et login til det "gratis"
Selvfølgelig kan vi lave et login. Det var en frustration over at der skal laves et nyt login igen og igen, det burde ikke være nødvendigt. Men det er måske en af de utallige “features”, der er ved DRTV appen Ermm
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19547
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 1 minutter siden kl. 11:50

Men ikke alle finder det let at trykke login, får en kode man skal indtaste på en hjemmeside, efterfulgt af brugernavn og adgangskode, hvorefter der er logget ind  - altså indtil appen vælger at semi-crashe og logger ud igen.

Lad dog for helv… login være frivilligt så længe man er i Danmark. Det har virket fint i årevis.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 40 minutter siden kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Men ikke alle finder det let at trykke login, får en kode man skal indtaste på en hjemmeside, efterfulgt af brugernavn og adgangskode, hvorefter der er logget ind  - altså indtil appen vælger at semi-crashe og logger ud igen.

Lad dog for helv… login være frivilligt så længe man er i Danmark. Det har virket fint i årevis.

Klaus
sjovt at Viaplay ikke får på puklen for sammen udfordring
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19547
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 17 minutter siden kl. 15:34

sjovt at Viaplay ikke får på puklen for sammen udfordring

Hvilken udfordring?

Login hos dem falder ikke sådan ud. Vi havde det i 2 år uden at skulle logge ind mere end 1 gang.
Desuden er deres forretning baseret på at folk køber login. Der er DRs ikke, den er baseret på skattebetaling!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu