recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer KRF-9000  vs JVC DLA-HD350
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer KRF-9000 vs JVC DLA-HD350

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2009 kl. 23:37

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg synes bestemt også at projektorerne er fede. Hvordan yder de ift. Pio LX5090? - og er strømforbruget større eller mindre (hvis man kalibrerer begge)?

Jeg kunne godt forestille mig en projektor, men har ikke set en ordentlig en før. Kun de data-projektorer, som man bruger på uni mm til powerpoint.

Må dog sige at støj er det som holder mig mest fra en projektor - er hysterisk med støj, og bliver nemt irriteret af det under film. En PS3 er lige på grænsen

LCOS og LCD projektorer lamer ikke særlig meget max på samme niveau som en af de nye PS3 modeller (80gb) Men DLP der imod, siger lidt mere som du nok har bemærket bruger herinde har snakket om. Jeg kunne høre min W5000 og nu har jeg lånt en IN82 som lamer lidt mere men ikke meget mere end W5000 som iørivgt er til ombytning på 2 måneder nu  Det kan være træls i stille passager uden filmen at høre blæseren fra projektor når man i forvejen er hys med ekstra støj som jeg også er, men det jeg har nu er også min smerte grænse. 

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 09:49

Stuffedfrog: Får vi snart en anmeldelse af din Pio-projektor?

Den er for lækker

Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 12:25
for 20k får du ikke en bedre projektor, gal en god pris.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 12:49
Flemming i KT er jo altid til at handle med, var selv ved at købe den Pio 9000 han havde, dengang de ville have 34.000,- for den, købte i stedet JVC 350eren.men fin samlet pris.
SVP03
Til top
Stuffedfrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juli-2007
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Stuffedfrog: Får vi snart en anmeldelse af din Pio-projektor?

Den er for lækker

Jeg har faktisk lige hentet projektoren i dag, men nu skal jeg lige have bestilt beslag osv. til loftet. Men jeg skal nok smide et par fotos på når den er oppe og køre

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Flemming i KT er jo altid til at handle med, var selv ved at købe den Pio 9000 han havde, dengang de ville have 34.000,- for den, købte i stedet JVC 350eren.men fin samlet pris.

Hehe, de prøvede også at sælge den til mig for et par måneder siden da den stod i 30k+. Jeg var lige ved at ryge på, men det kan man så glæde sig over man ikke gjorde

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu