|
Multibrackets lærred |
Besvar |
Forfatter | |
NightMartiN.DK
Bruger Oprettet: 02-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Emne: Multibrackets lærred Sendt: 18-August-2009 kl. 09:57 |
Jeg er helt ny på projektor området og har netop købt en Sanyo Z4... Jeg skal jo dertil bruge et lærred og har haft kig på følgende fra Multibrackets: http://www.multibrackets.com/0410.shtml Er der nogen der har noget erfaring med Multibrackets? Jeg skal udelukkende se film i et stort set mørkelagt rum. |
|
musicus
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
Sendt: 18-August-2009 kl. 12:16 |
Jeg har selv en 90" 'Portable'-model (White) fra Multibrackets. Jeg har ikke så mange andre projektorlærreder at sammenligne med - men bemærkede dog straks, at farvegengivelsen så meget bedre ud, end på det billige No-Name lærrede fra Harald Nyborg som jeg før havde. Det er sikkert et ganske udmærket projektorlærrede i økonomiklassen. (koster omkr. 2.800,- hos Proshop.dk) Redigeret af musicus - 18-August-2009 kl. 12:19 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
NightMartiN.DK
Bruger Oprettet: 02-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Sendt: 20-August-2009 kl. 12:05 |
Jeg har nu bestilt det da jeg kunne få en rigtig god pris på det... hvis det skuffer for meget må jeg jo frem med skindet og prøve et Hivilux som efter hvad jeg kan læse mig frem til skulle være udemærket.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |