recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskel på infocus in76 & 78
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForskel på infocus in76 & 78

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
weirdo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Emne: Forskel på infocus in76 & 78
    Sendt: 03-Juli-2009 kl. 20:18

Hejsa

Jeg har solgt en infocus til en bruger herinde, og til min "overraskelse" har det været en in 76 istedet for 78'er som jeg troede det var. Jeg har selvføllgelig beklaget til køber..

Men udover darkchip3 på 78 modellen er der så en regelmæssig stor forskel på disse to projektore?

Jeg har solgt den for 4200,- inkl 10meter hdmi kabel.

Iså fald køberen beholder projektoren hvor meget kan jeg tillade mig at sælge den for ?

Til top
ikeaboy Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 12-Juni-2008
Point: 321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2009 kl. 21:02
Til top
ikeaboy Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 12-Juni-2008
Point: 321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2009 kl. 21:10
Men der er da et rimligt stort spring på vejl. udsalgspris. 11.990 vs. 17.990 kr.

Så det er svært at svare på hvad den rigtige pris bør være. Jeg må indrømme da jeg så du solgt din infocus "in78" til omkring 4000,- synes jeg godt nok det var billigt, lige før jeg selv havde købt den, selvom jeg hader regnbuer
Men når det nu viser sig at det er en in76, er det måske stadig billigt, men ikke det røverkøb som hvis det havde været en in78. Måske du lige skulle slå 500-1000,- af prisen for god orden skyld.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2009 kl. 22:33

syntes også det så lidt interessant ud, og så igen, ca. 900 timers forbrug..

en nedslag bør hjælpe på såret..så ja, enig, 500-1000 bør hjælpe.. hvis ikke så er jeg da også hook på den

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu