recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Infocus og Tvix = HDMI problem?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInfocus og Tvix = HDMI problem?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Emne: Infocus og Tvix = HDMI problem?
    Sendt: 08-Juli-2009 kl. 09:58

Jeg har sendt min W5000 projektor til ombytning men det tager sin tid så har lånt en Infocus IN82 projektor som sjovt nok ikke kan arbejde sammen med min Tvix boks!?

Jeg satten projektoren til som BenQ'en og den startede op som det skulle den vidst så billede af recieveren men da Tvix'en var startet op gik den over til blå skærm og skrev no signal  Nå så tænde jeg alt andet og det virkede fint, hmm så sattet jeg HDMI kablet fra PS3'eren til Tvix'en istedet da den virkede men uden held..!! Tvix og Infocus dur ikke sammen....??

Nogen ideér?

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 15:25
Havde Av-connection i røret som jeg har købt min tvix af og de nævnede at tvix'en kunne have resettet sig selv til komposit. Så det vil jeg prøve at se om virker. Iøvrigt et god butik og super service.
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu