recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProjektor lærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HD-Enjoyer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor lærred
    Sendt: 27-Juli-2009 kl. 16:08

Hej

Jeg går og spekulerer på at købe et nyt lærred og vil derfor gerne høre om nogen her kan give mig et råd, da jeg synes det er et noget kompliceret område hvor jeg har læst side op og side ned.

Jeg har i dag et gråt lærred på 82' fra Lissau med en gain på 0.9 som egentlig leverer et udmærket billede som helhed men for det første ikke er af tension typen og derfor buler lidt, dog er det som generer mig grovheden i dugen, har man for eksempel et fuldstændigt hvidt billede eller en blå himmel er der alt for meget synlig struktur i dette lærred. Jeg bruger lærredet en del til foto fremvisninger hvor fænomenet er meget synligt og generende, faktisk er der flere der har spurgt til hvorfor der er så meget "støj" i mine billeder.

Lærredet hænger i en stue med lyse væge og projektoren er en Epson TW2000 som jeg på et tidspunkt overvejer udskiftet med en af JVC's modeller, så jeg mener jeg er tvunget til et gråt lærred pga. de lyse væge. Mine overvejelser er derfor at investere den høje pris i et Stewart lærred af Grayhawk typen og derfor gerne vil høre fra jer om grovheden  vil forsvinde med dette lærred eller jeg måske skal overveje en hel anden model.

På forhånd tak.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu