|
Beslag + placeringsspg til Sony VPL HW10 |
Besvar |
Forfatter | |
mattias.dk
Bruger Oprettet: 06-April-2006 Status: Offline Point: 63 |
Emne: Beslag + placeringsspg til Sony VPL HW10 Sendt: 29-Juli-2009 kl. 16:56 |
Hey!
Jeg er på jagt efter et beslag/ophæng til den populære Sony VPL HW10. Jeg ser helst at det er et vægbeslag, da mine vægge er noget mere solide end mit loft. Jeg har kigget på SMS WL V (Link til producenten) som ligger omkring en tudse. Har I nogle andre forslag eller erfaringer? Og så til et mere teknisk spørgsmål: Hvordan finder jeg ud af hvilken højde jeg skal hænge projektoren i. Jo mindre lens-shift man bruger, jo bedre skulle det være korrekt? Eller har det ikke noget af sige på dagens projektorer? Jeg har set at der findes en Projector Calculator hos ProjectorCentral.com, men hvor præcis den er, har jeg ingen anelse om. Jeg har lavet en skitse af min stue herunder: Jeg har 2,60m til loftet, og fra lærred til bagvæg kommer der til at være 4,50 meter. Mit lærred er et Kingpin Crown CES210 på 90" (200x112,5cm). Det kommer med en drop-down på 40cm, så bunden af billedet vil være cirka 160cm fra loftet. På forhånd tak, Mattias |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |