|
Nyt EL-selskab |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||||
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har oplevet at de har ændret mit abonnement til et dyre produkt, unden at jeg blev informeret. Det er ikke lovligt, og derfor havnede de på Tænk's liste.
|
||||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4799 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har uploadet min elregning fra Ewii til Altid Energi. De kommer frem til en besparelse på 290 kr/år, og det er udelukkende på abonnementet. Men jeg kører i forvejen med variabel EL pris, så ingen forskel på EL prisen, som er den samme uanset selskab. Kan huske jeg blev tilbudt stor besparelse hos Ørsted, men igen peanuts da jeg regnede efter. Og hvad med forsynings sikkerhed, den er vel bedst ved de store EL selskaber?
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg ved faktisk intet om forsyningssikkerhed. Har kørt med Vindstød (lille selskab) i en del år og der har aldrig været problemer. Tænker at det kun er hvis elselskabet går fallit, at man kan løbe ind i problemer.
Du skal lige være opmærksom på om dit elselskab har såkaldt tillæg på variabel timepris. Nogle gange lægger de en lille procentsats på som så gør din el en lille smule dyrere end den rå pris. Tænker du har en udmærket pakke hos Ewii, så det er vel bare at blive der. Jeg har dog selv som hobby at optimere mine udgifter og regner alt ud på 10 år. Så er kr. 290 om året lige pludseligt kr. 2.900, hvilket også kan mærkes på min bankbog over tid :-) |
||||
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ewii har 3 abonnement beløb på regningen, og jeg skal stadigvæk betale 45 kr/md i abb bare for transporten af EL. Jeg sparer 30 kr/md minus abb ved nyt selskab, ved at skifte selskab, så den har Ewii regnet godt ud
Redigeret af Munch - 6 timer 17 minutter siden kl. 16:20 |
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1024 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Elselskaber som NettoPower, Modstrøm, Ewii, Andel etc. handler kun med strøm, de står ikke for leveringen og har ingen indflydelse på forsyningssikkerheden. Den opgave ligger hos netselskaberne, dem der ejer kablerne (og som du betaler nettarif for eltransporten til). Man kan ikke selv vælge netselskab, det afgøres udelukkende af, hvor man bor.
Redigeret af longjohn2 - 5 timer 50 minutter siden kl. 16:47 |
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er netop hvad Ewii er, et netselskab. Jeg kan ikke skifte dem ud!
|
||||
|
||||
affer
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
-
Redigeret af affer - 3 timer 51 minutter siden kl. 18:46 |
||||
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
||||
affer
Funktioner
Tak(0)
|
|||
mig bekendt er det n1, trefor og konstant der dækker Vejle - selvfølgelig alt efter hvor du bor.. Ewii er ikke et elnetselskab, men en elleverandør - som godt kan skiftes ud du kan finde dit elnetselskab her: https://elnet.dk/nettilslutning/find-netselskab
Redigeret af affer - 3 timer 43 minutter siden kl. 18:54 |
||||
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jo det er Ewii, jeg er flyttet til Kolding og de er et netselskab. |
||||
|
||||
affer
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ewii er ikke dit elnetselskab, men din elleverandør :-) det er Trefor der er dit elnetselskab i Kolding. Dit elnetselskab kan du ikke skifte ud, Ewii kan du godt skifte ud.
Redigeret af affer - 1 time 15 minutter siden kl. 21:22 |
||||
|
||||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Online Point: 1428 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Munch blander det sammen, firdi EWII tidligere var en del af TreFor. Men da man opdelte tingene, og oprettede et separat elselskab, gav man det et nyt navn - EWII.
|
||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |