|
Sony VPL-CX150 |
Besvar |
Forfatter | |
Rockmoroe
Ny bruger Oprettet: 08-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Emne: Sony VPL-CX150 Sendt: 08-April-2009 kl. 13:08 |
Hejsa alle sammen, jeg ny her på sitet, og har en kammi der har købt Stein Baggers gamle Projektor, og tænkte at dette stedet hvor vi kunne få lidt feedback på om det var et godt køb. Det er en: Sony VPL-CX150 Er der nogen der kender denne? Han har givet 5000 for den, og det virker som et godt køb. Men ved dog ikke om den er så god til HjemmeBio. På forhånd tusinde tak for jeres Hjælpe og Feedback Mvh Rockmoroe |
|
Spam.Inc
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2353 |
Sendt: 08-April-2009 kl. 17:54 |
https://www.ccvsoftware.com/itemDetail.asp?itmNo=100835321&a mp;pres_view=specs Data projektor, der kun kan vise 4:3 og den er sikkert ikke velegnet til film, bl. a. pga. 4:3 og at den nok er alt for lysstærk til at gengive er godt billede. Hvis din kammerat har købt den for at se film på den, vil jeg mene det er et dårligt køb. Hvis han skal bruge den til fremvisning, undervisning o. lign. er den sikkert fin. |
|
Rockmoroe
Ny bruger Oprettet: 08-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Sendt: 08-April-2009 kl. 18:38 |
Hejsa, ja det anede, da jeg læste på de specs, jeg kunne google.
|
|
Spam.Inc
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |