recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Underlig gul plamage på LG C3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Underlig gul plamage på LG C3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2022
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Underlig gul plamage på LG C3
    Sendt: 15 timer 47 minutter siden kl. 21:21
Underlig gul plet på LG C3

Jeg oplever denne gule plamage på mit LG C3 det er ved brug af Apple TV 4K og jeg ser det ikke på nogen måde nor jeg ser TV eller streamer film. Ses umiddelbart ikke ved afspilning fra min Sony UHD afspiller. Ses også som en rødlig plamage ind imellem. Nogen der har et bud?

Redigeret af Ham den anden - 15 timer 45 minutter siden kl. 21:23
NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One (soon) - LG C3 77" OLED - Sony UBP-x700 - Sennheiser AMBEO Plus
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 35 minutter siden kl. 06:33
kører du nogle hårde indstillinger på TV ?

hvordan er ATV indstillet

her er en guide:

Redigeret af hansie - 6 timer 32 minutter siden kl. 06:36
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 46 minutter siden kl. 07:22
Menuerne på Apple TV er halv-gennemsigtige, så du ser pauseskærmens farvetone gennem den grålige menu. Derfor ser det forskelligt ud hver gang du går ind i menuen.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 50 minutter siden kl. 10:18
Du kan selv ændre på pauseskærmen. Mener Snoopy er kommet LOL

Redigeret af Munch - 2 timer 49 minutter siden kl. 10:19
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2022
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 22 minutter siden kl. 11:46
1000 tak for forklaringen. Giver super god mening at det er nuser pauseskærmen LOL
NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One (soon) - LG C3 77" OLED - Sony UBP-x700 - Sennheiser AMBEO Plus
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 8 minutter siden kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af Ham den anden Ham den anden skrev:

1000 tak for forklaringen. Giver super god mening at det er nuser pauseskærmen LOL
Ja Nuser kører jeg også med LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 33 minutter siden kl. 12:35
Nuser er også populær herhjemme. Den minder mig lidt om den gamle Windows pauseskærm – tror jeg det var? – med manden på den øde ø Smile

I juleperioden lagde jeg mærke til, at Nuser lavede juleting.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 minutter siden kl. 12:59
Ja, Johnny Castaway var en skøn screensaver.
Den blev iøvrigt lavet af Sierra Online, som stod bag fantastiske spil som Space Quest, Kings Quest, Larry Laffer mm
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu