|
Underlig gul plamage på LG C3 |
Besvar |
Forfatter | |
Ham den anden
Bruger Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20 timer 59 minutter siden kl. 21:21 |
Jeg oplever denne gule plamage på mit LG C3 det er ved brug af Apple TV 4K og jeg ser det ikke på nogen måde nor jeg ser TV eller streamer film. Ses umiddelbart ikke ved afspilning fra min Sony UHD afspiller. Ses også som en rødlig plamage ind imellem. Nogen der har et bud?
Redigeret af Ham den anden - 20 timer 57 minutter siden kl. 21:23 |
|
NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One (soon) - LG C3 77" OLED - Sony UBP-x700 - Sennheiser AMBEO Plus
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7119 |
Funktioner
Tak(0)
|
kører du nogle hårde indstillinger på TV ?
hvordan er ATV indstillet her er en guide: Redigeret af hansie - 11 timer 44 minutter siden kl. 06:36 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Menuerne på Apple TV er halv-gennemsigtige, så du ser pauseskærmens farvetone gennem den grålige menu. Derfor ser det forskelligt ud hver gang du går ind i menuen.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan selv ændre på pauseskærmen. Mener Snoopy er kommet
Redigeret af Munch - 8 timer 1 minutter siden kl. 10:19 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Ham den anden
Bruger Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
1000 tak for forklaringen. Giver super god mening at det er nuser pauseskærmen
|
|
NAD C3050 LE - Buchardt S400 MkII - Buchardt SUB10 - Pro-Ject Classic Evo - Pro-Ject Phono Box DS2 - Roon Nucleus One (soon) - LG C3 77" OLED - Sony UBP-x700 - Sennheiser AMBEO Plus
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja Nuser kører jeg også med
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nuser er også populær herhjemme. Den minder mig lidt om den gamle Windows pauseskærm – tror jeg det var? – med manden på den øde ø
I juleperioden lagde jeg mærke til, at Nuser lavede juleting.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1185 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, Johnny Castaway var en skøn screensaver.
Den blev iøvrigt lavet af Sierra Online, som stod bag fantastiske spil som Space Quest, Kings Quest, Larry Laffer mm
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12335 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nuser er en virkelig go' pauseskærm
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
John Bach
Junior bruger Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var sku en god post at læse, oplever det samme på mit efterhånden aldrene LG C8 og troede det var burn in!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |