|
KINGPIN MS240 |
Besvar |
Forfatter | |
godowsky
Super bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
Emne: KINGPIN MS240 Sendt: 20-Februar-2009 kl. 10:49 |
http://www.dustinhome.dk/pd_5010186715.aspx
Jeg går og overvejer dette lærred: KINGPIN MS240-16:9 - projektionsskærm - 106 tommeJeg har haft 2 ikea gardiner, - begge to har jeg fået i hovedet ;) hvilket har givet nogle grimme folder, - det skal så lige siges til skræk og advarsel af det ene var krøllet fra starten og som sådan ubrugeligt som projektorlærred.Så, - er kingpin et ok mærke eller er jeg helt ude i hampen? vh Godowsky |
|
|
|
godowsky
Sendt: 22-Februar-2009 kl. 08:14 |
Nå, - nu har jeg købt det til ca. 1500 kr fra Dustin - så det andre steder til ca. 2800 så... Tror det kommer til at dække mine nybegyderbehov glimrende.
vh
Godowsky |
|
|
|
godowsky
Sendt: 22-Februar-2009 kl. 09:24 |
ps, - Kingpin har en ganske fin hjemmeside her: http://www.kingpinscreens.com/ Mange fine forklaringer på diverse begreber inden for lærreder ;)
vh Godowsky
|
|
|
|
ikeaboy
-- Oprettet: 12-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 321 |
Sendt: 22-Februar-2009 kl. 21:44 |
Ja mon ikke det er en tand bedre end dine Ikea gardiner
Det eneste problem der kan være med rulle/motor lærred i den billige ende er at de som dit Ikea gardin, med tiden tit kommer buler og folder i dem. Jeg ved at Quality screen plejer at holde fødselsdagstildag i marts eller april hvor man kan gøre en god handel, og deres lærreder er nok noget bedre kvalitet end Kingpin, siger jeg dog uden jeg har nogen vidre erfaring med Kingpin. Men pris og kvalitet følges jo tit ad. Redigeret af ikeaboy - 22-Februar-2009 kl. 21:45 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |