Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
kaizer
Guld medlem
Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2353
|
Emne: Luftfilter til Sanyo Z5 Sendt: 28-Februar-2009 kl. 12:26 |
Hvor kan man købe et Air Filter 1 til Z5'eren billigst?!
Jeg har kigget (lidt) på nettet, men fandt kun en butik i Canada, og uden at vide om de sender til DK, vil jeg helst undgå denne, da jeg risikerer at skulle betale moms/told.
Hvornår er det nødvendig at udskifte det luftfilter?
Jeg synes teksten i manualen er lidt uklar, da de først skriver at støv og skidt kan fjernes med en blød børste eller en støvsuger, for bagefter at sige at når Air Filter 1 bliver støvet eller beskidt skal det udskiftes.
|
|
henningdalgaard
Guld medlem
Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1683
|
Sendt: 07-Marts-2009 kl. 23:38 |
http://www.av-connection.dk/?ML=991
|
|
kaizer
Guld medlem
|
Sendt: 08-Marts-2009 kl. 06:31 |
henningdalgaard skrev:
http://www.av-connection.dk/?ML=991 |
Tak for det. Min ynglingsforretning hvad angår kabler, og der får jeg ikke kigget. Typisk!
|
|
Benu
Guld medlem
Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
|
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 18:51 |
Hvorfor ikke støvsuge dem filter, man kan evt. vaske dem i lunken vand, hvis der har været røget i rummet hvor projektoren befinder sig. 400 er da også penge at spare. Jeg støvsuger bare mine filtre, de bliver ligesom nye.
|
Den Ben
|
|
kaizer
Guld medlem
|
Sendt: 13-Marts-2009 kl. 19:11 |
Benu skrev:
Hvorfor ikke støvsuge dem filter, man kan evt. vaske dem i lunken vand, hvis der har været røget i rummet hvor projektoren befinder sig. 400 er da også penge at spare. Jeg støvsuger bare mine filtre, de bliver ligesom nye. |
Jeg støvsuger dem skam allerede. Jeg kan dog ikke se forskel før og efter. Grunden til interessen for ny filtre, er den underlige formulering i manualen desangående. Så hellere være sikker.
|
|
Benu
Guld medlem
Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
|
Sendt: 16-Marts-2009 kl. 09:34 |
Jeg vil kalde det spild at penge, men hvis man har nok af dem er det jo ikke noget problem.
|
Den Ben
|
|
kaizer
Guld medlem
|
Sendt: 16-Marts-2009 kl. 17:19 |
Benu skrev:
Jeg vil kalde det spild at penge, men hvis man har nok af dem er det jo ikke noget problem. |
Nu er 400 kr. vel ikke nogen herregård.
Hvis du vil gamble med din projektors helbred, så gør det. Jeg ofrer gerne de penge hvis det sikrer et bedre "indeklima".
Men din hjælp er skam uhyre værdsat.
|
|
henningdalgaard
Guld medlem
Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1683
|
Sendt: 17-Marts-2009 kl. 08:17 |
Helt enig med Benu. Det er total overkill med nyt filter hvis du bare støvsuger det gamle. Du får intet ud af et nyt medmindre det er beskadiget.
|
|