|
FullHd Lærred |
Besvar |
Forfatter | |
nunbaggi
Super bruger Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
Emne: FullHd Lærred Sendt: 28-Februar-2009 kl. 20:37 |
Nogen der har erfaring med dette lærred?
Kan det bruges til en fulld hd PJ?? Eller hvad skal jeg købe??? Vil helst gøre det så billigt så muligt http://www.av-connection.dk/?PGr=982&ML=710 Kunne være det var en god ide at sætte linket ind... haha Redigeret af nunbaggi - 28-Februar-2009 kl. 20:46 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12335 |
Sendt: 01-Marts-2009 kl. 01:04 |
Hiv fat i Otto/AV Precision og spørg ham. Så er du sikker på at få det rette lærred til din projektor og omgivelserne den bruges i. Han sælger blandt andet Lissau, der giver en god blanding af kvalitet og prisvenlighed.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7120 |
Sendt: 01-Marts-2009 kl. 07:39 |
du kan da godt vise fuld HD på det lærred. Og meget billigere finder du ikke motor lærreder. Men husk at de nemt får buler, og de lugter meget grimt i starten, men det står der også på siden hvor du køber. |
|
Epsi
Super bruger Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 291 |
Sendt: 01-Marts-2009 kl. 14:53 |
Jeg har et lignende lærred. Jeg har bare købt et andet i Tyskland som også er motoriseret. Jeg tror du bliver rigtig glad for det der. Jeg har aldrig oplevet buler på mit
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Sendt: 02-Marts-2009 kl. 13:28 |
Jeg kender ikke det specifikke lærred, så betragt dette som et generelt input: Når du nu spørger til billige lærreder og full HD, så vær opmærksom på at mange billige lærreder har en overfladestruktur der minder om dén Stewart netop gik væk fra for at kunne levere 1080P, dvs. en backing flade der er pålagt en skinnende overflade - men udført noget grovere end Stewart's _gamle_ version, der ikke blev betragtet som god nok til 1080P. Derfor kan det jo godt bruges, men hvis vi taler om 1080P vs ikke-1080P lærreder, så kan man ikke kalde disse for 1080P. Der findes derimod også billige duge der har en almindelig mat hvid (eller grå) overflade, og her begrænses skarphed og opløsning ikke i nær samme grad. Personligt er jeg ikke tilhænger af at angive en opløsning for et lærred, da dén måde lærredet påvirker skarphed og opløsning på ikke på den måde kan sammenlignes med antallet af pixels i billedet. Som sagt, jeg ved ikke hvilken type struktur pågældende lærred har, så jeg kan ikke sige hvor godt det vil fungere. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |