|
Vogels PPC 200 ophæng kan ikke låses? |
Besvar |
Forfatter | |
kbh4
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
Emne: Vogels PPC 200 ophæng kan ikke låses? Sendt: 01-Marts-2009 kl. 15:46 |
Hej!
Min projektor hænger i loftet i et PPC200 ophæng - er der ikke en måde at låse det på, så det ikke drejer rundt? Jeg syntes det hænger meget løst; en tur med støvekosten, så peger den ud til siden... Jeg har strammet "lock"-skruen iflg. manualen, men det virker som om den kun påvirker vippe-bevægelser, den kan stadigvæk let drejes til siderne. Jeg har bemærket at der også sidder en skrue inden i 'røret', som man altså kun kan komme til, når projektoren ikke er hængt op - påvirker den 'drejestramheden'? (den er tung/besværlig at pille ned og hænge op, så jeg har ikke lyst til at gøre det unødigt)... -Kent |
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2353 |
Sendt: 02-Marts-2009 kl. 05:38 |
Jeg har det samme ophæng, og mit var også løst i starten, men det er nu så stramt at det ikke flytter sig ved alm. rengøring. Jeg mener det var var skruen i rørt jeg strammede for at få det til at sidde mere fast. |
|
kbh4
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
Sendt: 02-Marts-2009 kl. 07:42 |
Tak for det. Så må jeg have umbraco-nøglen frem, og lokke konen til at hjælpe med at pille apparatet ned (og op) igen...
Det er da lidt træls at det ikke kan låses/strammes udefra. -Kent |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |