|
Ændring af Skypenavn.? |
Besvar |
Forfatter | |
Lilleitnørd
Junior bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: 7100, Vejle Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Januar-2013 kl. 14:42 |
Hej hej
Normalt har jeg ret godt styr på teknikken, men jeg er rendt ind i et lille irritationsmoment. Jeg har erstattet min forhenværende msn messenger konto til fordel for en ny microsoft konto til brug på Skype ..@hotmail.com. Når jeg logger ind på Skype skriver den at mit brugernavn er live: .. @hotmail.com Hvordan pokker kommer jeg af med "live:" foran mit brugernavn.? Håber der er nogen der er skarpe til det der Skype
|
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan du ikke bare gå i Skype > Profil > rediger min profil og så ændre dit navn der??
|
|
Lilleitnørd
Junior bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: 7100, Vejle Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har forsøgt en del gange, men rediger-muligheden er grå som ikke-aktiv. Troede at det ville være muligt selvom det er en @hotmail.com konto som jeg har tilknyttet.
|
|
Lilleitnørd
Funktioner
Tak(0)
|
Er det fordi jeg logger på med en microsoft konto og ikke alm. Skype konto.? Savner msn, da det bare var stabilt og ikke crashede midt i alting.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |