|
MP3 afspiller og FLAC |
Besvar |
Forfatter | |
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Emne: MP3 afspiller og FLAC Sendt: 05-Februar-2009 kl. 22:40 |
Hej,
Findes der nogle MP3 afspiller som kan afspille filer i formatet FLAC ? Kunne være fedt hvis iPOD'en gjorder, men det kommer nok aldrig til at ske da appel har deres eget montræk til det format. Mvh. Torben |
|
Zulu
Guld medlem Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
Sendt: 05-Februar-2009 kl. 23:22 |
Alle Cowons afspillere (på nær de helt billige) understøtter FLAC.
Meizu's afspillere går ligeledes. Du kan finde meget mere info på www.anythingbutipod.com |
|
Jamic
Super bruger Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Sendt: 07-Februar-2009 kl. 01:26 |
Hej Jeg anvender FLAC på min Sandisk Mvh. Jacob |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 07-Februar-2009 kl. 10:35 |
Gad vide om der snart kommer nogle mobil telefoner,som understøtter FLAC ? . Efterhånden skiller man sig jo af med alle andre MP3 afspillere. . . |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Sendt: 21-Februar-2009 kl. 17:36 |
Hvis ikke din mobil kan som standard, så fåes både The Core Media Player og VLC til både Windows Mobile og Symbian. Og begge afspillere kan afspille FLAC. Jeg hører i hverfald FLAC på min HTC Touch Pro. Det er dog ikke sa interessant på telefoner der ikke har understøttelse for MicroSDHC. FLAC fylder jo trods alt en del. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |