|
Hjælp til forskellige strømforsyninger |
Besvar |
Forfatter | |
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 19:26 |
Hej Recordere
For at gøre en lang historie kort så har jeg haft en elskade hvor der kom alt for høj spænding ud af mine stikkontakter. Det var der noget af mit elektronik der ikke kunne holde til. Derfor er jeg på jagt efter nogle der kan låne mig nogle strømforsyninger så jeg kan teste om hele maskinen er død eller om jeg blot skal købe en ny strømforsyning til maskinen. Det første jeg søger er en strømforsyning til en qnap ts-410 som kan ses på disse billeder: Derefter søger jeg en strømforsyning til en ASUS rt-ac66u router som på dette billede. De øvrige ting der døde har jeg testet med success, men disse to her har jeg ikke kunne teste. Jeg håber der er nogen der kan og vil hjælpe, jeg bor i Odense, så hvis hjælperen bor heromkring vil det være rigtig godt. På forhånd tak.
|
|
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Slet ingen der kan / vil hjælpe ?
Jeg tænker at det ikke vil tage mere en 5 minutter at teste. Jeg har bil så kan komme lidt omkring og jeg tager produktet med så det kan testes på ingen tid.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |