|
Nyt EL-selskab |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4821 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Her er en liste over EL leverandører med mdl betaling. Tag en af de billigste! |
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
affer
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 355 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
brug denne side, så kan du sortere efter hvilket elselskab der tager mindst oven i de priser der ikke kan gøre noget ved såsom tariffer mv.. - du kan tilvælge forbrugsafregnet, så betaler du ikek aconto, men udelukkende efter hvad dit reelle forbrug er. For mig er feks ewii 5x dyrer årligt. - så der er også rig mulighed for at finde en billigere elleverandør |
||||
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
affer@
Det ser fint ud! Jeg mgl bare en forklaring til hvad tallene står for? kr/år og kr/md
Redigeret af Munch - 13 timer 57 minutter siden kl. 10:00 |
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8624 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvordan kan du få EWII til at blive 5x dyrere? Du skal jo sammenligene samme abonnementsform. Ved et forbrug på 4000kWh står EWII til at være 318,- dyrere end Vindstød om året. Redigeret af lunddal - 11 timer 36 minutter siden kl. 12:21 |
||||
Guld medlem
Super bruger Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 253 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
||||
affer
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvordan kan du få EWII til at blive 5x dyrere? Du skal jo sammenligene samme abonnementsform. Ved et forbrug på 4000kWh står EWII til at være 318,- dyrere end Vindstød om året.[/QUOTE] For mig - med mit forbrug og betalingsbetingelser, og uden tilvalgt introtilbud så er tilsvarende produkt ved Ewii 5x dyrer (4.8 når jeg regner efter, men jeg tillod mig at runde op) Og ja det er samme abonnementsform, bagudbetalt månedligt for faktisk forbrug. Redigeret af affer - 8 timer 27 minutter siden kl. 15:30 |
||||
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
||||
affer
Funktioner
Tak(0)
|
|||
det står på linket på siden? det strømligning viser er forskellen i prisen.. vægtet på det du sortere efter.. jeg bruger somregle sorteringe med billigste selskab først, altså det selskab hvor jeg sparer mest, efter jeg har tastet mit forventede årlige forbrug ind..
|
||||
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Og nu virker linket slet ikke.. Nej der står ikke over hver talrække hvad beløbet dækker over. Og så kan jeg ikke bruge det til en sk..
|
||||
|
||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8624 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Her er der valgt 4000kWh forbrugsafregnet: |
||||
wuffer28
Bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Du skal læse hvad jeg mener og ikke hvad jeg skriver Deres pris har førhen været 10 øre/kwh. Det er nu 4 øre/kwh. Er man kunde skal man self lige be dem om at ændre det. Det er sjældent at firmaer selv ændrer det.
|
||||
affer
Funktioner
Tak(0)
|
|||
yup, mit forbrug er ikke 4000kWh, og jeg har valgt mobilepay som betaling, så er der ikke 10 kr på i bs gebyr ;-)
|
||||
|
||||
affer
Funktioner
Tak(0)
|
|||
ok, så er det nok ikke en side for dig - det er en skam for de fleste er det ret ligetil at bruge den, det er en af de mest anbefalede sammenligninssites mange steder.
|
||||
|
||||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |