recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Formatering af DVD+RW
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFormatering af DVD+RW

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rmaxel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Formatering af DVD+RW
    Sendt: 29-Januar-2009 kl. 09:43

Jeg har et problem med at bruge DVD+RW skiver i en recorder jeg har lånt, der er intet problem når de er helt nye, så formatere recorderen dem selv, men hvis jeg formatere dem på pc'en efter at jeg har overført videoen til pc'en, acceptere recorderen dem ikke, den skriver bare noget med at der ikke kan skrives på DVD'en når jeg trykker på REC.

Jeg glemte desværre at få fjernbetjeningen med, så jeg ved ikke om der nogle tools jeg kan bruge, men ikke har adgang til på recorderen.

Jeg har prøvet at læse manualen online, men har ikke kunne finde noget info om det. Det er en Sony s-master rdr-hx710, udgået model.

Til top
jeje Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2008
Point: 568
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 12:51
Kender problemet fra Philips. Du skal tage en ISO-kopi fra en skive, som er optaget i optageren, og lægge denne kopi på DVD+RW-en. Så vidt jeg husker, er det ligegyldigt, om man kopierer fra DVD+R eller DVD+RW.
Til top
rmaxel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-September-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2009 kl. 02:42

Ok takker for svaret, det vil jeg prøve, men har dog fundet ud af at jeg behøver remoten for at lukke session når jeg brænder på DVD+R.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu