recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Camera, IXUS 70?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt Camera, IXUS 70?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CJ1409 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt Camera, IXUS 70?
    Sendt: 28-Maj-2007 kl. 17:57

Hej,

Nu skal jeg have et nyt kamera, kompakt og med gode/skarpe billeder.

Jeg er overhovedet ikke inde i betydningen for optik, software etc. i forhold til billed kvalitet.

Jeg skal bruge det til at tage alm. billeder af hverdags og fest-situationer med familien og venner.

Jeg har ca. 2.000 jeg vil bruge alt i alt, inkl. memorycard. Jeg har fundet Canons IXUS 70, det virker som en god løsning, men igen jeg har ikke forstand på ret meget omkring billeder.

Er der nogen der vil råde mig anderledes, og evt. hvorfor?

På forhånd tak.

CJ

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2007 kl. 18:05

https://webshop.kamerahuset.dk/catalog/product_info.php?cPat h=22_105&products_id=2153&osCsid=8d0e14de785016b7ea5 c4a0ad26a3aba

Hej!

Har selv et Ixus 50,og det er jeg glad for...tager rigtigt gode billeder.Casio er et godt alternativ-de har blandt andet nogle bedre skærme efter min mening(og hvistnok Canon optik)

Tjek linket ovenfor.....han har det meste,og som regel til den laveste pris.

Test her:

http://www.dpreview.com/reviews/casioz1000/

lrev

Redigeret af lrev - 28-Maj-2007 kl. 18:24
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu