|
Nyt Camera, IXUS 70? |
Besvar |
Forfatter | |
CJ1409
Bruger Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 134 |
Emne: Nyt Camera, IXUS 70? Sendt: 28-Maj-2007 kl. 17:57 |
Hej, Nu skal jeg have et nyt kamera, kompakt og med gode/skarpe billeder. Jeg er overhovedet ikke inde i betydningen for optik, software etc. i forhold til billed kvalitet. Jeg skal bruge det til at tage alm. billeder af hverdags og fest-situationer med familien og venner. Jeg har ca. 2.000 jeg vil bruge alt i alt, inkl. memorycard. Jeg har fundet Canons IXUS 70, det virker som en god løsning, men igen jeg har ikke forstand på ret meget omkring billeder. Er der nogen der vil råde mig anderledes, og evt. hvorfor? På forhånd tak. CJ |
|
lrev
Guld medlem Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
Sendt: 28-Maj-2007 kl. 18:05 |
Hej! Har selv et Ixus 50,og det er jeg glad for...tager rigtigt gode billeder.Casio er et godt alternativ-de har blandt andet nogle bedre skærme efter min mening(og hvistnok Canon optik) Tjek linket ovenfor.....han har det meste,og som regel til den laveste pris. Test her: http://www.dpreview.com/reviews/casioz1000/ lrev Redigeret af lrev - 28-Maj-2007 kl. 18:24 |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |