|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
monkeybiz ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Der kommer 25% tillæg på ved køb hos en del engelske wbshops SELVOM det bliver sendt fra U.K. som ganske rigtig ER et EU-land. Se selv på linket(som var MEGET MEGET svært at finde): http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId =502578 Mvh monkeybiz
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
|
Når du modtager pakken fra england, så skal du ikke betale told og moms, da det er inde for EU, som hvis du bestiller fra USA. Men har webshoppen en omsætning til DK over x kr (jeg mener 200.000-300.000 om året), så skal de opkræve dansk moms. Dette er bla. tilfældet med Amazon. Andre shop ophæver ikke dansk moms, så det er noget man skal undersøge. Men når man betaler hos amazon, så kan man se at der kommer dansk moms på. Der er også mange shops i Tyskland, der ikke opkræver dansk moms. Men igen hvad er det for et objektiv man vil købe?? Er det et objektiv til 3000 til 4000 kr hvor man kan spare 300-500 kr, så gad jeg ikke besværet. er det derimod et objektiv til 30.000, man kan købe for 20.000 i USA, så er jeg ikke i tvivl. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |