|
Pana TX-P50G30Y Udskiftning til? |
Besvar |
Forfatter | |
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-April-2016 kl. 20:16 |
Hej Ovenstående Tv ,hvad vil i anbefale i Samme størrelse 50 " ,kvalitet ,pris mm,helst Pana igen men også sammmenlignelige Mærker, og det skal kunne streame Netflix direkte, 3 D er ikke et must.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor skifte, når du vil have samme størrelse igen?
Klaus |
|
folp
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Joe , nu er det modellen før Netflix, og 4 år gammelt, skulle have et tilsvarende til min søster, så ville høre hvad der skal købes hvis der ikke skulle gåes ned i kvalitet, ,men 4 K og 3 D opfatter jeg selv som reklamegas.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du vil - i følge min mening - ikke vinde detbvoldsomt store ved et nyt tv. Specielt ikke, hvis du sidder mere end 15-20 grader i vinkel væk fra midten af fjernsynet.
Brug lidt håndører på en chromecast eller lignende til Netflix / smart tv..... Klaus |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |