|
Chromecast tænder ikke tv'et |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
@rnem
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2009 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
I din opsætning af CC bliver du spurgt om hvad enheden (feks tv'et) som CC er tilsluttet til skal kaldes. Når du så starter feks Spotify på mobilen er der cast symbol som du kan trykke på og derved få lyden ud af tv'et i stedet for mobilen.
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis TV'et slukker for USB power når det er slukket (hvilket man må formode), så er det klart du ikke kan komme i kontakt med dine CC, og at de derfor heller ikke ville kunne tænde dit tv.
|
|
Mvh Jesper
|
|
@rnem
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2009 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det giver rigtig god mening. Jeg må se i tv opsætningen om der er noget der kan rettes på der.
|
|
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal prøves
tak for det Men vil sætte den tilbage igen, til TV power. Min harmony tænder det jeg skal bruge :) MEN - det skal da prøves :) Hvor meget strøm bruger en CC når den bare sidder i TV tilslutte PSU der fulgte med CC ?
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
1W (har lige målt det ) |
|
Mvh Jesper
|
|
Flash!
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er til at overskue. Tak for info.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |