|
Yousee spam mail PAS PÅ! |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se relevansen af dette indlæg Ja en eller anden får en spam mail fra en der udgiver sig for at være en anden, det sker tusinde af gange i løbet af dagen, det er jo den daglige kost efterhånden og hvis bare en brøkdel af dem gjorde som OP og postede det på dette forum blev vi sku oversvømmet med spam postning herinde
|
||
bomndk
Super bruger Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af bomndk - 06-April-2022 kl. 20:16 |
||
Mvh
Bo |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er vel heller ikke en gang en spam mail. Men fishing.
|
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fiskermail, spammail, whatever Kartoffelchips eller Franske kartofler, you name it
|
||
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er altid nødvendigt at tjekke linket der fremsendes samt afsenderes mail adresse, men typisk er fishing mails også skrevet på så ubehjælpeligt sprog, at man straks fatter mistanke. I dette tilfælde synes jeg at sproget lugter langt væk af Google Translate fra engelsk til dansk: "We inform you in writing..." er blevet til "Vi informerer dig skriftligt om", noget som man vist aldrig ville skrive på dansk. Derudover "vi beklager denne forsinkelse i bekræftelsen". En fuld chimpanse kunne have formuleret det bedre ;-)
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |