|
Microsoft Surface Windows RT |
Besvar |
Forfatter | |
jb17j
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 10:02 |
Hej
et kort spørgsmål er det nogen der har købt Microsoft Windows RT, er den pengende hver, hvordan er den at bruger. mvh Jan B
|
|
Mvh Jan B
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4049 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Windows RT er superlækker i daglig brug. Helt på højde med andre tablets.
Ang. RT og PRO ville jeg nok lige overveje hvilket brug tabletten skal bruges til RT til tabletopgaver og PRO til udvidede tabletopgaver/PC opgaver. Vi købte RT pga alm tablet forbrug (surf medier osv) BS
|
|
jb17j
Super bruger Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er svært Rt eller pro, Bære bare eller Tables.
Jeg havde en Ipad som jeg har solgt og ville så købe en ny model, Problemet er bare med Ipad at det er noget besværligt at arbejde med når man arbejder med mange office dokumenter, ja jeg ville gerne kunne bruge ipag i stedet for at have min Mac pro med på job. Så derfor over vejer jeg windows RT, for den kan hvis alt det jeg skal bruge på jobbet. men så mangler den nok de mac ting Airplay mm. når jeg er hjemme. Uhm det er ikke nemt. Ps arbejder offshor så når jeg skriver jobbet så er det i fri tiden, hvor jeg bruger Ipaden Mvh Jan B
|
|
Mvh Jan B
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |