|
Hvilken ny PC? Det blev en Macbook Pro |
Besvar | Side <1 171819 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forsøger lige at hente filer over i Mac fra min backup HD. Men Mac genkender ikke filformaterne, som bl.a. hedder silverlight.msp
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå har aldrig fundet ud af det med billederne
Og nu kan jeg ikke finde ud af at printe ud fra E-boks
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fik printet 3 sider, så kom den ud med nedskalerede sider. Hvad sker der? |
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gå i systemindstillinger og vælg din printer. Derefter vælg hvilket format den skal printe ud i. Du er ved et uheld kommet til at indstille den til at printe i et andet format end a4
|
||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
silverlight.msp lyder som en opdatering til SilverLight, men da den nok er i Windows format, kan den ikke bruges til noget.
|
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, det vil jeg prøve :-) |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var jo fordi jeg vil skrotte den store gamle Windows stationære PC. Men billederne må ikke gå tabt - nogen forslag? |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
.
Redigeret af Kampus - 14-Oktober-2014 kl. 10:39 |
||
Besvar | Side <1 171819 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |