|
trefor - waoo skift til TDC |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
lydemann
Bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
er der noget her i verden der giver mening når det drejer sig om TDC.
Jeg ved bare at de ikke kan tvinge dig
|
|
Moerkbak
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
selvfølgelig kan de det, når bare ændringen i aboonomentbetingelser er varslet med samme længde som ophørsvarsel.
|
|
pipper
Guld medlem Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2058 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde ingen problemer da jeg ringede til deres support.
Jeg sagde til dem at jeg ikke ville bruge deres router da jeg selv havde en. Han fortalte at der ville gå ca 2 timer inden min egen router virkede. Efter 2 timer var jeg på nettet med min egen router. Han fortalte dog at de stadig ville sende en router til mig, som jeg bare kunne gemme hvis jeg skulle få brug for den senere. Den er dog aldrig dukket op. |
|
lydemann
Bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu gider jeg ikke denne diskusion mere. du kan jo se der er andre der også har ringet.
|
|
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ring til dem og bed om, at få det registreret. Der skal for så vidt blot ændres til at køre uden VLAN-tagging ind ved TDC (og selvfølgelig rettes i registreringen), men der er ingen problemer i at benytte egen router, såfremt det blot sker via 'den korrekte vej'.
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |