|
Yousee Kabeltv-Internet |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
And.-
Bruger Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yes =P Så længe, som han selv nævner det er multisockets.. Så gør det :)
|
||
larsvj
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
--- Hvis COAX deles skal der helts være mindst 22 dB signal overhøring for at virke optimalt. Om der sidder en Splitter før TV dåser inde i huset eller den sidder ude i kabelskabet er et fedt, den inde i huset skal bare være samme type som dem der bruges i gadeskab. men et ?, 2 kundenumre på BredBånd - så betaler du vel også 2 abonnementer... er det rentabelt og hvad skal du egentlige bruge alt den båndbrede til ? |
||
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
||
And.-
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg betaler faktisk intet lige pt (de er "opsagte" men virker stadig).. De roder rundt i deres "nye" system hos TDC/Yousee, siden 2. marts har de ikke kunne finde ud af det:) Trods mange, rigtig mange opfordringer til at få det løst.. De har nok pisset 10-15 timer af min tid væk, derfra ingen moralske skrupler. Jeg har egentlig ikke behovet for den store båndbrede til, men tænkte det ku være et lidt sjovt projekt =P Jeg ved ik skide meget om de tekniske ting inde for coax / DOCSIS, men er dette så ikke fine tal ? |
||
And.-
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå jeg prøvede idag.. Når det 2. modem blev tilsluttet, fik den "down" connection forbundet fint.. Men up ville slet ik forbinde sig, så legen stoppede bare der :/
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |