|
PS4 stream fra PC? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2014 kl. 02:16 |
Jeg var så heldig at få en PS4 i julegave, og sidder nu og har tid til at rode med den. Lækker maskine, og jeg er helt forelsket, næsten mere end i hende der gav mig den
![]() ![]() Men jeg kan huske at jeg fra min PS3 kunne stream film og musik fra min PC/Mac, men i min søgen efter dette til PS4 falder jeg over artikler som denne. PS4 kan ikke stream film fra en PC? Det er da virkelig øv, og kan det virkelig passe? Kan så læse at en fra Sony er ude at sige at de vil overveje om det skal komme senere hen, men kan ikke finde ud af om det virkelig er sandt eller ej, dog kan jeg heller ikke finde noget program til det, så det er nok korrekt. En der kan fortælle lidt mere om det her?
|
|
|
|
![]() |
|
Lubzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ifølge Sony valgte de at fokusere så meget på gaming delen, at de slet ikke tænkte på MP3 og DLNA support, mens andre nok vil mene at det er for at tvinge folk til at bruge deres tjenester.
Men de skulle vidst have taget kritikken til sig, og vil muligvis på et tidspunkt tilføje det, de første rygter jeg hørte lød på slutningen af 2013 eller begyndelsen af 2014. Redigeret af Lubzor - 03-Januar-2014 kl. 02:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |