|
PS+ abb på PS3, PS4? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2014 kl. 17:40 |
Jeg har et PS+ abb. på min PS3.
Virker det egentlig på PS4? Og hvad sker der, hvis jeg køber en PS4, og logger ind med min konto. Virker den så ikke på PS3éren mere? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det virker på begge konsoller og selvfølgelig holder kontoen ikke op med at virke på din PS3, hvis du bruger den på en PS4.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det virker på alle tre (Vita med) samtidig. Og de gratis spil kan du hente på alle tre. Altså dem der passer til hver platform.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Okay, tak for svaret.
|
|
![]() |
|
kongkente ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2014 Status: Offline Point: 7 |
Virker også fint her :)
|
|
Samsung LED 65"
Dali Højtalere Front og Bag Onkyo Receiver PS4 (snart) mobilabonnement MacBook Air 2013 model Samsung Galaxy Note 3 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Kun 1½ måned for sent :P
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |