|
WD TV Live hakker!! |
Besvar |
Forfatter | |
T-1000
Super bruger Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Maj-2012 kl. 15:04 |
Jeg har lige rippet ca. 20 Blu-ray film til MKV formatet med MakeMKV. På min PC, afspiller VLC Media Player filmene helt flydende, men på min WD TV Live hakker ca. halvdelen af filmene. Hvad kan det skyldes? Den afspiller ca. 15 sekunder og så er det som om at der bliver spolet lagsom frem + at den hakker.
Video output er sat til auto, hvor mine andre MKV filer afspiller helt fint, både DVD og Blu-Ray rips. Det er en undertekst fil (srt) og et jpg. billede sammen med MKV filen som har samme navn, men det har vel ik noget at sige? Jeg har prøvet at tage srt-filerne fra, uden held. Er eneste mulighed at prøve at rippe dem forfra? WD TV Live boksen er sat sammen med en Seagate GoFlex Desk 3TB ekstern harddisk og et hdmi kabel fra boksen til TV'et. Og lige et andet spørgsmål. Kan man egentlig via et USB-Hub tilslutte flere eksterne harddiske eller er det kun de to USB udgange på boksen man kan bruge. På forhånd tak |
|
thcleaner
Bruger Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
Funktioner
Tak(0)
|
har du en reveicer i mellem? og er wdtvlive hacket?
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken version af WD TV Live er der tale om? Den gamle model kan ikke trække BD-rips - den kunne i hvert fald ikke trække mine BD MKV-rips, da jeg prøvede sidst.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
Wd tv live g2 kan godt BD-rips her hos mig.
Som Yakken skriver, hvad for en version er det og hvad for en firmware kører du med?
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
T-1000
Funktioner
Tak(0)
|
thcleaner: Nej og nej.
Yakken: Det er den nyeste 3 gen. model. Nu er der så sket en lidt mystisk udvikling i sagen. Jeg købte en usb-hub for ikke at bruge den forerste usb-udgang. Den virker, og det hjalp på hakken, men nu er underteksterne til blu-ray-mkv'erne begyndt ikke at vise Æ, Ø og Å. De bliver istedet erstattet af en masse underlige tegn? (muligvis russiske) Det har jeg aldrig været ude for før, hvad kan det skyldes? |
|
T-1000
Funktioner
Tak(0)
|
Theil: Den er helt up-to-date, der var en opdatering for ganske få dage siden.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |