|
WDTV Live Netflix lyd problem |
Besvar |
Forfatter | |
madass32
Bruger Oprettet: 10-Februar-2008 Status: Offline Point: 199 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 13:28 |
Hejsa
Jeg er også røget på Netflix bølgen, men er støt på et problem. jeg bruger netflix app´en på min WDTV live. det virker fint med film der har DD 5.1 men WDTV kan ikke afspille lyd på serier/film der kun har et stereo spor. Jeg bruger HDMI pass through. alt virker som det skal på nær netflix stereo spor. Jeg kan efter en google søgning se at jeg ikke er den eneste med problemet, men har umiddelbart ikke fundet løsningen. Hr der andre der ude mad samme problem...og har i en løsning på det.. BTW hvordan fortæller man WD at der er et problem med deres boks så de kan se at få det fixet i en firmware update?? Hilsen Mads
|
|
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
|
|
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
kører fint stereo på min... også igennem HDMI pass through... har du tjekket din lyd opsætning hvad lyd formater du har sat flue ben ved ??
mener den der hedder acc fjernede jeg flue ben ved så kørte det
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |