recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PX80 billed indstillinger ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPX80 billed indstillinger ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
finnbrodersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Emne: PX80 billed indstillinger ?
    Sendt: 28-August-2009 kl. 09:59
Hej

Jeg har haft en PX80 i 1½ år nu og er super tilfreds

men ...

jeg har dog et lille problem der irriterer mig mere og mere

jeg synes mine billed indstillinger lever sig eget liv (kontrast, lys, farve etc.)

Igen og igen skal jeg skrue ned for kontrast, lys og farve på de analoge tv kanaler, da de står alt for højt om aften når der er mørkt i stuen.

næste dag er de "hoppet" tilbage til deres høje niveau igen, og jeg kan skrue ned igen.

PS2 sidder på en SCART port, DVD på component, bruger kun analoge tv kanaler. Forbinder en bærbar en gang i mellem til VGA porten

Hvad gør jeg galt ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2009 kl. 16:43

Det har jeg ikke oplevet, de indstillinger der blev lavet da jeg kallibrerede det har ikke ændret sig. Indstillingerne "gemmes" så snart man forlader menuen. Der er vel ingen der trykker på "N" knappen under dækslet på Remoten.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu