|
PS4 støjniveau? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu skulle disse to maskiner jo gerne presses en hel del... |
||
TobiasKM
Guld medlem Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er vel faktum at Microsoft har bedre betingelser for at lave en støjsvag konsol med deres større kasse, eksterne power supply, og tilsvarende hardware. Men man kan selvfølgelig ikke sige det med sikkerhed endnu :)
|
||
Fnulder
Guld medlem Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Helt sikkert. Men det samme var tilfældet med PS3 vs. Xbox 360, og der var Xboxen rumraket forhold til selvom den havde ekstern strøm, større kabinet osv :)
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er nu under alle omstændigheder sikker på, at begge parter har været meget opmærksom på støjniveau, efter alt den kritik der var over det, ved sidste generation. Og lige netop når de sælger dem ikke kun som spillekonsoler, men også som medieafspillere. De er jo begge gearet til blu-ray film og streaming, så mon ikke det har været en meget stor faktor for dem begge.
|
||
TobiasKM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det må man forvente :) Microsoft har også snakket om at de de har meget mere feksibilitet med den nye hardware til at skrue op og ned for energiforbruget. Det må jo være det samme for Sony. Så det burde i hvert fald give et lavere bund niveau :) Min forventning er i hvert fald at de er så godt som lydløse når de ikke bliver stresset. Afspilning af Blu-Ray, brug af Netflix og den slags, der burde de være stille.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synes det er spild, at oprette en ny tråd, for et simpelt spørgsmål, men kan vi forvente, at der fra starten er Netflix app på PS4? Lige pt. bruger jeg nemlig min Xbox 360 som afspiller, men havde egentlig tænkt mig at aflevere den i bytte for PS4'eren i Gamestop.
|
||
TobiasKM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det vil jeg bestemt mene man kan :)
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |