recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic HDC-SD5 - erfaringer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic HDC-SD5 - erfaringer?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Grung Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2008 kl. 10:02
Sorry for at spamme, men er Panasonic HDC-HS 9 EGS silber til 822 Euro (ca 1 tusse mere) ikke et rimeligt køb, eller skal man kigge andre steder hvis man alligevel er oppe og spytte 6100 kroner ud ?

Til top
Achim Muma Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2008 kl. 11:27

Oprindeligt skrevet af Grung Grung skrev:

Sorry for at spamme, men er Panasonic HDC-HS 9 EGS silber til 822 Euro (ca 1 tusse mere) ikke et rimeligt køb, eller skal man kigge andre steder hvis man alligevel er oppe og spytte 6100 kroner ud ?

Du får en 60 GB. HD med for 1000 kr. men kameraet er også lidt større.

Til top
Achim Muma Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2006
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2008 kl. 11:47
så har jeg lige bestilt en Panasonic HDC-SD 9 EGK til 681 euro inkl. porto. den er dog først på lager om 3 uger, men så har jeg da tid til at glæde mig :)
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 21:16
KUn mig som syntes prisen 545 euro plus fragt mod 6600 kr i danmark er helt vildt? vi taler 2000 kr mere i danmark for det samme..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
Kaipay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-December-2005
Sted: Odder, Denmark
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2008 kl. 08:52
Hvor har du set den til 545 euro. Jeg er på udkig efter "storebroren",
Panasonic HDC-HS9EB, da jeg gerne vil have harddisk med, men har ikke kunnet finde en hjemmeside, hvor den er billig. Har du evt. et link?
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2008 kl. 10:45
Jeg taler den uden Harddisk.. jeg skal bare bruge en til ferie og nu kan man vel lige så godt købe det bedste, og 545 på www.prisjakt.nu i tyskland syntes jeg er billigt, men lige pt mangler vi penge og mangler at få lavet 2 pas til børne og skal afsted i maj, så nu må vi se..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Til top
thoma2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Oktober-2004
Point: 116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2008 kl. 19:56

Panaerne bliver haglet med pga. low light performance se review her.

http://www.camcorderinfo.com/content/Panasonic-HDC-SD9-Camco rder-Review-34650/Performance.htm

Canons nye HF10 og HF100 har bedre lowlight performance pga. den større CCD.

http://www.camcorderinfo.com/content/Canon-Vixia-HF10-Camcor der-Review-34711/Performance.htm

Men SD9 er også fed, og lidt billigere. Så til udendørs feriebilleder er Panasomic SD5, SD9, HS9 et godt bud.

Til top
AllanPetersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Januar-2008
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2008 kl. 18:29
Hvis det er I jagter billige videokameraer, så prøv den her side. http://www.preissuchmaschine.de/ - Det svarer til tysklands www.edbpriser.dk etc. - Jeg har købt et Panasonic HDC-SD5 EG Black til Lige knap 4000,- med forsendelse, så der er mange penge af spare.
Til top
paqi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-September-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2008 kl. 10:05

Hej med jer,

Jeg har selv lige købt et i tyskland til 4300 inkl. forsendelse og håber at modtage det i dag eller i morgen. MEN jeg er usikker på hvilket SD kort jeg skal købe. Hvis jeg har forstået det rigtigt, så smider kameraet hd optagelser ud med 13Mb/pr sek?? jeg er klar over at jeg skal have et Class 6 kort men er der forskel på overførselshastigheder? og kan de læses i almindelige SD læsere?

Kingston laver et 8Gb kort som kan købes på nettet til omkrint 300. Samtidig så har Sandisk et til cirka det dobbelte. Der sidder også en fyr på DBA.dk som sælger nogle kort i Class 6 hvor man kan få et 16Gb til 499.

Jeppe

Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2008 kl. 11:40
Smid lige leverings tid og hvorfra og hvilket kort du køber, kigger meget på dette kamera, men skal rejse 10 maj så skal gerne være en god levering tid..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Til top
Dief Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Februar-2008
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2008 kl. 22:15

Har nu også bestilt et Pana HDC-SD9 her i DK til 6000 kr incl. skulderstrop-taske og levering. Ved godt at det er billigere i Tyskland, og har faktisk også bestilt mange andre ting dernede fra, men synes nu æren skulle gå til Pixmania.dk denne gang.

Lader jo til at folk herinde er tilfredse med dette kamera, så jeg er da selv spændt på at se nærmere på "godten". Har også fået et kingston 8Gb, Class 6, SD-kort ind ad døren.

Det eneste jeg nu er rigtig spændt på, er hvordan min computer vil takle de tunge filer, ved evt. redigeringer, eller konverteringer, så det evt. lettere kan redigeres. Ellers må man jo vente på PC'er der kan håndtere AVCHD-filer bedre.

Redigeret af Dief - 22-Maj-2008 kl. 22:16
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu