|
'7 blinks of death'på Panasonic VT30 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har de lige skrevet fra Elektronik Centeret, at mit TV bliver fixet (defekt SC-board) og det er klar til levering efter reparation. Ganske hurtig behandlingstid fra deres side (4 arbejdsdage).
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og alle er glade.. Du fik/får dit TV igen, virkende Ikke nok med det, der er fornyet 2 års reklamationsret på SC boardet. (Hænder i vejret). Det kan så godt være at resten af TVét ikke holder så lang tid. Men det er en anden sag
|
|
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg er ikke utilfreds - især ikke fordi det her et lækkert billede og der nu er to års garanti på det board (og så skal resten bare holde også!) :D
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare lige for at knytte en kommentar til dit vt30 og forsikring:). Uanset, bør ens forsikring som minimum høre på sin kunde. Jeg har lige haft en case med mit vt30, hvor de bad mig tage kontakt til hvilken solvents forhandler ift tilsvarende. Hifiklubben sagde et tv til ca 5000kr, mens elgiganten sagde panasonic cx725. Jeg sendte det til dem og de erstattede ud fra cx725. Jeg havde haft en snak med dem om at jeg var ligeglad med features mm, men at et tilsvarende for mig afhang udelukkende af billedkvalitet (hvorfor vt30 blev valgt i sin tid også), samt 3D.
De godtog cx725 som svarende og smed penge på min konto samme formiddag. Bare lige for at sige, at du ikke skal tage et hvilket solvents bud som tilsvarende. Er dog selv overrasket over forskellen jeg oplevede ift anbefalinger |
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Bromberg5
Du har en rigtig god forsikring. Må man have lov at spørge hvilken?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja da:). Det var if. Det er første gang jeg har haft brug for dem, men mine forældre haft haft brug for dem en håndfuld gange. Samme procedure.
Jeg kunne endda ikke finde min kvittering, så min erstatning blev udbetalt uden kvittering for alder og pris. Jeg fik også muligheden for at få et prisoverslag på skadens omfang, hvis jeg ville beholde tv'et. Men at der så ville være en øvre grænse for hvormeget det måtte koste ift totalskade. Alt sammen over en telefon samtale og bum så var erstatningen på plads. Lækkert der faktisk findes selskaber stadig med tillid til deres kunder. Fik iøvrigt samtidigt lavet min forstærker på forsikringen, hvor de også via telefonisk samtale overførte beløbet fra regningen. Før jeg fik den endda:) |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |