|
Flagrende musemarkør på HP-computere... |
Besvar |
Forfatter | |
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Januar-2023 kl. 18:03 |
Er problemet med flagrende musemarkør på HP-computere blevet løst? Da jeg havde en Elitebook 8470p, med Windows 7 på, flagrede musemarkøren vildt rundt på skærmen efter ca. 2 timers brug. Jeg kunne genstarte, og så var alt i orden igen... De næste ca. 2 timer... Til sidst måtte jeg afinstallere Synaptics museprogrammet... Det eneste, der virkede, var Windows eget museprogram - eller driver, eller hvad det kaldes.
Jeg fik det selvfølgelig lige i nakken igen, og måtte skjule opdateringen, men dette kan man jo ikke mere med vigtige opdateringer! Eksisterer problemet stadig på nyeste HP'er, med Windows 11 inside? Hvis de da stadig bruger Synaptics. Hvad bruger Acer, og alle andre computere af museprogrammer/drivere? Jeg skal snart have ny computer da blæseren er ved at "dø" - Den minder mig somme tider om det ved opstart... Blæserstøj rager mig SÅ langsomt! Så der behøver I ikke at komme med råd om støjsvage computere. Lige nu, har jeg en Dell Latitude E6530, med Windows 10
Redigeret af mnielsen - 15-Januar-2023 kl. 18:10 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft, og har stadig 2 HP computere (Windows 10 og 11) uden flagrende musemarkører. Mener du seriøst at du skal have ny computer fordi blæseren er ved at dø? Skift dog blæseren, og hvis det er en bærbar kan en støvsugning måske gøre det. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
På min efterhånden aldrende arbejdscomputer eksisterer problemet ikke. Ej heller på knægtens snart 4 år gamle.
Begge er HP. Klaus
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Flemming og KlausDM:
Jeg havde altså problemet, og det hjalp ikke at afinstallere Synaptics-driveren. Det eneste, som virkede var helt at afinstallere den, og skjule den i Windows Update, da den selvfølgelig kom igen. Men det kan man jo som sagt ikke gøre mere. HP'en havde Windows 7 Pro. Beskrivelse: Det kørte som det skulle i ca. 2 timer. Så låste den pludselig - jeg kunne intet, og så begyndte markøren at flyve forvildet rundt på hele skærmen, fuldstændigt ude af kontrol. Det kan ikke passe, at jeg er den eneste med det problem? At skifte blæseren, vil jeg overveje - det er en refurbished computer. Ellers, må jeg have en ny, med Windows 11 på.
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
Funktioner
Tak(0)
|
Din specifikke computer har haft en fejl. Denne fejl er ikke general for HP. Men hvis du er så bange for at det sker igen, er der heldigvis masser af andre producenter du kan vende dig til.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |