|
1920x1080 forsvundet på ny pc |
Besvar |
Forfatter | |
pomse
Bruger Oprettet: 13-December-2014 Status: Offline Point: 120 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Februar-2023 kl. 23:03 |
Nå så nået jeg at ha min nye pc i 1 uge ca.
Her til morgen forsvandt 1920x1080 på min skærm så alt ser helt forkert ud. Jeg har prøvet at gendanne tilbage men det kunne ikke lade sige gøre. Jeg har opdateret grafik driver det hjalp heller ikke. jeg har også skiftet HDMI stik det hjalp heller ikke. Jeg har windows 11 og nvidia geforce GTX 1660 Super Min skærm er acer V246HL og det kørte fint den første uge på den nye pc. Vil kun køre 1024x768 eller 800x600 :-( Nogen ide om hvad der er galt ? |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter opdatering af grafikdriver, huskede du vel at genstarte? Kører du Windows Insider Program? Hvis ja, måske du også skulle prøve her:
Redigeret af mnielsen - 05-Februar-2023 kl. 02:31 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der skulle gerne være mange flere muligheder end disse to under indstillinger for skærmopløsning. Har du prøvet dette? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Syntes det lyder som et kaput grafikkort
En hurtig Google søgning gav bla. denne guide du kan prøve:
|
|
Mvh Jesper
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan computeren se, hvilken skærm du har slutte til? Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |